środa, 8 maja 2013
I nareszcie raport !
No więc hej ! Nawet nie wiecie jak było super ! Może zacznę do tego na jakim jestem poziomie jazdy konnej żebyście wiedzieli na czym stoicie. No tak... Galopuję, skaczę przez mniej więcej półtorej metrowe przeszkody, jeżdżę w pół siadzie, pełnym siadzie zarówno ze strzemionami jak i bez i anglezuję (nie można powiedzieć żebym dobrze anglezowała bez strzemion...). No i tak sobie radzę. Według mojej opinii jeżdżę marnie ale wy myślcie jak chcecie. Pierwszego dnia kiepsko mi szło no ale czego oczekiwać po miesięcznej przerwie ? Było jak zwykle na koniach czyli... SUPER !!! No nie będę wam truć bez sensu ! Jeśli macie pytania piszcie.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz